Педагоги Заліщицької територіальної громади продовжують брати участь у проєкті «Надолуження освітніх прогалин через навчання: тренінги для вчителів та сесії для школярів (5-9 класів) у точках “Спільно” в семи західних областях» в рамках програми «Повернення до формального та неформального викладання й навчання в громаді для учнів і підлітків, у тому числі ВПО».
Упродовж 31 липня – 1 серпня 9 вчителів української й англійської мов і математики матимуть тренінги у Львові.
Що це за проєкт? Мета – допомогти учням 5-9 класів подолати прогалини з навчальної програми, викликані війною, пандемією Covid-19 та забезпечити дітям в обраних регіонах України комплексну підтримку в навчанні з метою покращення їх академічної успішності та соціально-емоційного добробуту, фокусуючись на зазначених вище предметах. Ця мета буде досягнута через розробку та впровадження цільового плану коригування , що включатиме індивідуальні та групові заняття, а також ресурси для підтримки психічного здоров’я.
Цільова аудиторія проєкту:
Діти шкільного віку 10-15 років (5-9 класи) – безпосередні учасники програми навчання з надолуження. Отримають академічну підтримку та ресурси для психічного здоров’я, а також створюватимуться умови для розвитку спільноти учнів.
Батьки учнів – підтримка позашкільного навчання учнів, емоційна підтримка, комунікація зі школою, залучення до шкільної спільноти учнів.
Адміністрації закладів загальної середньої освіти – забезпечення організаційної підтримки для впровадження програми, включаючи координацію з учителями та забезпечення необхідних ресурсів.
Вчителі-предметники – будуть надавати індивідуальні та групові заняття з української мови, математики, англійської мови для учнів, а також отримають підготовку і підтримку в проведенні цих занять.
Працівники освітніх департаментів та управління освіти – включені в моніторинг та оцінку ефективності програми, а також допомагатимуть забезпечувати організаційну підтримку та ресурси.
Етапи реалізації проєкту:
1. Збираємо дані про успішність дітей у навчанні та соціально-економічний статус, щоб визначити їх потребу в участі у програмі. Реєстрація для батьків та анкетування учнів для визначення освітніх втрат з певних предметів. Аналіз та оцінка потреб.
2. На основі оцінки потреб розробляємо навчальну програму, яка відповідає потребам підготовки вчителів. Навчання включатиме лекції, майстер-класи, тематичні дослідження та симуляційні ігри. Навчальна програма буде розроблена для підвищення знань і навичок тренерів (вчителів) у проведенні коригування у навчанні, оцінці академічних та соціально-економічних потреб дітей, а також у наданні ресурсів для психічного здоров’я. Проводимо по три дводенних тренінги в семи областях України.
3. На цьому етапі відбувається безпосереднє навчання учнів. Згідно з розробленими програмами, вчителі проводять заняття, зосереджуючись на подоланні освітніх втрат. Заняття проводяться як групові, так і індивідуально, в залежності від конкретних потреб учнів.
4. Постійний моніторинг успішності учнів та ефективності навчального процесу. Проведення регулярних тестувань та анкетувань для визначення прогресу учнів. Також проведення оцінки ефективності викладання вчителів, з метою виявлення та розв’язання можливих проблем або викликів.
Переконані, що цей проєкт буде якісно та успішно реалізовано в нашій громаді, бо педагоги, які пройшли, проходять і проходитимуть таке навчання, – це справді вчителі-новатори, відкриті до якісних змін в освіті!